Ideogram fotoaparata
_navigation/knj/title

Dobro je vedeti

Knjižnica VelenjeKnjižnicaPosebni servisiBibliofon


Bibliofon

ali knjižnica po telefonu

 

Storitev Bibliofon članom knjižnice omogoča podaljševanje roka vrnitve izposojenega gradiva preko najbolj razširjenega komunikacijskega sredstva – telefona, 24 ur na dan vse dni v letu. Del storitve Bibliofon je tudi SMS obvešanje o datumu roka vrnitve izposojenega gradiva.

Za več informacij o storitvi in navodila za uporabo storitve obiščite www.bibliofon.net

Klicni številki knjižnice Velenje sta 01 563 49 17 ali 031 90 90 17. V tem primeru bomo oddelek izbrali po vstopu. Kličemo pa lahko tudi neposredno enega od oddelkov:

  • za oddelek Velenje 01 563 49 171,
  • za oddelek Šoštanj 01 563 49 172,
  • za oddelek Šmartno ob Paki 01 563 49 173.

 

Navodila za uporabo

1. DOSTOP

Svoj oddelek lahko pokličemo neposredno:

  • oddelek Velenje: 01 563 49 171
  • oddelek Šoštanj: 01 563 49 172
  • oddelek Šmartno ob Paki: 01 563 49 173

Če smo na primer poklicali številko 01 563 49 172, bomo slišali naslednje sporočilo:

"Dobrodošli na telefonskem odzivniku "Knjižnice Velenje - oddelek Šoštanj". Za podaljšanje izposojenega gradiva vnesite številko vaše članske izkaznice in vnos zaključite s tipko 'lestvica' (#); za informacije o delovnem času pritisnite 1; za aktualne informacije pritisnite 2; za izbiro oddelka pritisnite 3;... za navodila o uporabi odzivnika pritisnite 9."

Če bomo klicali nosilno številko knjižnice, torej 01 563 49 17 ali 031 90 90 17, bomo morali oddelek knjižnice izbrati naknadno. Sporočilo bo naslednje:

"Dobrodošli na telefonskem odzivniku "Knjižnice Velenje". Prosim, izberite oddelek: za Velenje pritisnite 1, za Šoštanj pritisnite 2, za Šmartno ob Paki pritisnite 3".
(potem ko smo pritisnili tipko, s katero smo izbrali oddelek, npr. 1 za Velenje): "…Izbrali ste oddelek v Velenju. Za podaljšanje izposojenega gradiva vnesite številko vaše članske izkaznice in vnos zaključite s tipko 'lestvica' (#); za informacije o delovnem času pritisnite 1; za aktualne informacije pritisnite 2; ... za navodila o uporabi odzivnika pritisnite 9."


2. PODALJŠEVANJE

Identifikacija
Najprej vtipkamo številko svoje članske izkaznice in vnos zaključimo s tipko 'lestvica', na primer: 0105585#, potem slišimo sporočilo:

"Prosimo, vnesite svoj štirimestni rojstni datum brez letnice rojstva." in vtipkamo 2604 za 26.april (26.04.), torej dan in mesec rojstva brez ločil.

S tem smo sprožili postopek za podaljšanje. Ne spreglejmo: pri enoštevilčnih podatkih je na začetku treba vtipkati ničlo, npr. 01 za 1. v mesecu ali za mesec januar, 02 za 2.v mesecu ali za mesec februar itd.

Povratna informacija
Če je vse v redu, nam odzivnik potrdi podaljšanje vključno z datumom, do katerega lahko gradivo obdržimo. V primeru, da ni bilo mogoče podaljšati izposojnega roka vsemu gradivu, ki ga imamo, nas pričakuje naslednje sporočilo:

"Rok za vrnitev je podaljšan. Eno gradivo ni bilo podaljšano. Za poslušanje podrobnih informacij pritisnite tipko 3."

 

Možnih vzrokov za to, da določenega gradiva ni bilo mogoče podaljšati, je več (prekoračen izposojni rok, rezervacija gradiva za drugega bralca, zapadle terjatve ipd.). V tem primeru je pametno čimprej stopiti v stik s knjižnico in zadevo urediti osebno. Tudi če iz kakšnega drugega razloga nismo prepričani, da nam je podaljšanje uspelo, raje preverimo status izposojenega gradiva s pomočjo knjižničarjev na oddelku, kjer je gradivo izposojeno!

3. INFORMACIJE O DELOVNEM ČASU

Po tem, ko smo prišli do oddelka, pritisnemo tipko 1 in slišali bomo informacijo o delovnem času oddelka.


4. AKTUALNE INFORMACIJE

Po tem, ko smo prišli do oddelka, pritisnemo tipko 2 in slišali bomo obvestilo o prireditvah v knjižnici ipd.


5. NAVODILA ZA UPORABO

Za dostop do navodil je potrebno izbiri oddelka pritisniti tipko 9, kjer nas pričakuje naslednje sporočilo:

"Nahajate se v navodilih za uporabo telefonskega odzivnika. Tu so vam 24 ur na dan na voljo aktualne informacije knjižnice ali pa si lahko podaljšate izposojeno gradivo. Storitev se izvaja s pomočjo računalniškega sistema COBISS in omogoča avtomatsko podaljševanje izposojenega gradiva. Za vstop v bazo podatkov morate najprej vtipkati številko vaše članske izkaznice. Vnos zaključite s tipko "lestvica". V nadaljevanju vtipkate vaš štirimestni rojstni datum brez letnice rojstva. Po opravljeni identifikaciji vam računalnik sporoči podatke o gradivu, ki vam ga je uspelo podaljšati oziroma vam sporoči vzroke, ki onemogočajo podaljšanje izposojenega gradiva."

6. SMS OBVEŠČANJE

Storitev lahko uporabljajo samo uporabniki omrežja Mobitel GSM.

Storitev SMS obveščanje nas obvešča o:

  • roku vrnitve izposojenega gradiva
  • opozorilo pred 1. opominom

Na storitev se je potrebno prijaviti, kar uporabniki storimo s klicem s svojega mobilnega telefona na mobilno telefonsko številko bibliofona.

Prijava na storitev SMS obveščanje:
Pri podaljšanju izposojenega gradiva nam posreduje sporočilo: Storitev SMS obveščanje, tipka 4.

Uporabnik, ki je prijavljen na storitev SMS obveščanja prejme, na mobilni telefon s katerega je narejena prijava:

  • tri dni pred iztekom roka vrnitve gradiva SMS sporočilo z naslednjo vsebino:
    "Spoštovani, 29.12. vam poteče rok za vrnitev izposojenega gradiva. Prosimo, da gradivo vrnete ali pa ga podaljšate na bibliofonu 031909017 - Lep pozdrav".
  • dan po izteku roka vrnitve izposojenega gradiva SMS sporočilo z naslednjo vsebino:
    "Spoštovani, dne 29.12. vam je potekel rok za vrnitev izposojenega gradiva. V izogib opominu vas prosimo, da gradivo vrnete v knjižnico - Lep pozdrav."

Odjava od storitev SMS obveščanje:
Storitev lahko odjavimo s klicem na isto telefonsko številko, tako da v začetnem meniju izberemo 4.

 

 
Izdelava spletnih strani: AV studio