Ideogram fotoaparata
_navigation/knj/title

Dobro je vedeti

Knjižnica VelenjeOtroci in mladinaIgrotekaMiselne igre


Miselne igre

Matti: match the pictures (Poveži slike s sencami)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Zanimiva igra s sencami. Štiri lesene plošče z različnimi sencami služijo za podlago pri iskanju pravih slik. Igra spodbuja otrokovo zaznavanje, opazovanje ter širi besedni zaklad. Otrok lahko ob igranju poimenuje vse predmete, ob tem pa si lahko celo izmisli kakšno zgodbico.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Naseljenci otoka Catan: igra s kartami za dva igralca

Starostna skupina: Od 10. leta

Cilj igre: Naselite otok Catan - tokrat malo drugače. Igra s kartami za dva igralca vam omogoči, da ozračje in neprestano napetost istoimenske družabne igre doživite samo v dvoje.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

  

 

 


Little logic (Majhna igra logike)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Igra komunikacije. Prvi igralec oz. igralka dobi eno kartico z nalogami, drugi igralec oz. igralka pa ustrezno igralno ploščo z živalmi, ki so upodobljene na kartici. Drugi igralec/igralka te kartice ne sme videti in prvemu igralcu/igralki postavlja vprašanja. Le-ta pa lahko odgovori samo z ''da'' ali ''ne''. Bo uspel/uspela postaviti vse živali na pravo mesto?

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Legespiel Magnetic (Igra zlaganja likov: tangram)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Poučna in živahna igra - primerna za vse starostne skupine. Igra vsebuje 30 šablon s slikami in 14 lesenih magnetnih likov, s katerimi igralci urijo svojo sposobnost zaznavanja.

Preverite razpoložljivost: preveri 

 

 


Quarto!

Starostna skupina: Od 6. leta

Cilj igre: Na igralni plošči s 16 polji sestaviti vrsto 4 figur, ki so si sorodne vsaj po eni od 4 lastnosti.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 


Triktrak (Trik-trak)

Starostna skupina: Od 5. leta

Cilj igre: Igra s kockami, primerna za osnovnošolce in odrasle. Z njo se učimo in izpopolnjujemo pri seštevanju, odštevanju in množenju.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 


Firma Kids: da bodo vaši otroci vedeli več: ustanovi in vodi svoje prvo podjetje

Starostna skupina: Od 10. leta

Cilj igre: Preprosta igra, s pomočjo katere bo otrok razumel, kako delujejo podjetja, od kod prihaja denar, celo bilance podjetja bo znal narediti sam. Pridobil si bo življenjske veščine kako delati z denarjem in znanje o podjetništvu in poslovnih financah.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 


Igra spomina (Mini spomin v knjižnici)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Odkriti in zbrati čim več parov kartic, katerih podobi se ujemata.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 


Inside

Starostna skupina: Od 8. leta

Cilj igre: Zgraditi piramido črno-belih (temno-svetlih) kock.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 

 


Duolink kleur - vorm (Matrica barv in oblik)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Igra barv in oblik, , pri kateri igralec / igralka vzame dva trakova z nalogami, ki imata enak simbol v isti barvi. Enega postavi horizontalno in drugega vertikalno ob ploščo z mrežo, tako da se stikata v zgornjem levem kotu. Nato vzame karte z enakim simbolom v isti barvi in jih razvrsti po plošči upoštevaje slike na obeh trakovih. Igra spodbuja razvoj zaznavanja barv in oblik, govornih sposobnosti in branja, mišljenja in razumevanja števil, prostorske orientacije, ...

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Duolink ruimte (Matrica prostor)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Cilj igre je izvrševanje nalog upoštevaje dvoje koordinat. Otrok ob tem razvija zaznavanje barv in oblik, govorne sposobnosti, mišljenje in razumevanje števil, vidno razlikovanje (barve, oblike, zaporedje)...

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Duolink tellen (Matrica prostor)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Igra Matrica, pri kateri igralec / igralka vzame dva trakova z nalogami, ki imata enak simbol v isti barvi. Enega postavi horizontalno in drugega vertikalno ob ploščo z mrežo, tako da se stikata v zgornjem levem kotu. Nato vzame karte z enakim simbolom v isti barvi in jih razvrsti po plošči upoštevaje slike na obeh trakovih. Igra spodbuja razvoj zaznavanja barv in oblik, govornih sposobnosti in branja, mišljenja in razumevanja števil, prostorske orientacije, ...

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Vormritme (Zaporedje oblik)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Cilj igre je spoznavanje lastnosti štirih geometrijskih likov: kvadrat, pravokotnik, krog in trikotnik. Otroci se učijo nadaljevati zaporedje in ponoviti vzorec ter analizirati sestavljeno obliko.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Kviz

Starostna skupina: Od 10. leta

Cilj igre: Igralec glede na barvo polja, na katerega se pomakne, odgovarjaja na vprašanja iz petih področji: šprota, narave, zgodovine, umetnosti ter iz sveta razvedrila, filma in športa. Čas za odgovor je omejen na 30 sekund.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Bamboo games

Starostna skupina: Od 6. leta

Cilj igre: Namen igre je postaviti čimveč šesterokotnikov na igralno podlago, tako da se barve ujemajo. Igralec, ki na igralno podlago odloži največ šesterokotnikov, je zmagovalec.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 


Poklici: spoznajmo mojstre poklicev in njihove pripomočke za delo

Starostna skupina: Od 6. leta

Cilj igre: Ob sestavljanki otrok spoznava šest različnih poklicev in osnovna orodja oz. pripomočke, ki jih pri svojem delu uporabljajo pek, frizer, poštar... 

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 


Penguin: ball maze (Pingvin)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Kreativne kocke Penguin omogočajo otroku igranje na dva načina: bodisi pravilno sestavi sliko pingvina, kengoruja ali žirafe bodisi ustvarjati lastne labirinte.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 


Trio game (Igra trio)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Igra omogoča govorni razvoj in razvoj branja, razvoj taktilnega zaznavanja, zaznavanje oblik in barv.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 


Logica

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Igra spodbuja logično mišljenje, razvijanje besednega zaklada in razširjanje sporazumevanja. Vsaka od osmih plošč vsebuje 8 ploščic s slikami, na katere je potrebno pložiti ujemajočo se kartico oz. ploščico.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Plus

Starostna skupina: Od 5. leta

Cilj igre: Pri igri Plus se otrok vadi v zaznavanju, motoriki in prostorskih pojmih. Pri izvajanju različnih nalog otroci natančno opazujejo kompozicijo likov na delovni plošči.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Resulta

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Končni cilj igre je ustvariti zaporedje: poreklo, produkt v predelavi in končni produkt (npr. ovca, volna, pulover). Igra spodbuja logično razmišljanje.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Vijf op een rij (Igra pet v vrsto)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Igra je uvod v matematiko. Otroci se naučijo primerjati (osnovna funkcija pri računanju). Igra spodbuja kronološko razporejanje,  lažje razumevanje števil (enako, več, manj) in logično razmišljanje (razporejanje).

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Combino dieren (Sestavimo živali)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Sestavi celotno žival z iskanjem prozornih katric, ki ustrezajo slikam izbrane plošče z nalogo. Igra spodbuja vizualno zaznavanje (Kateri deli manjkajo?), dopolnjevanje (dopolnevanje sličic v eno celoto) ter razvoj govornih in miselnih sposobnosti.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Details (Podrobnosti)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Z igro Podrobnosti otroci vadijo zaznavanje na področju položaja, oblike in barve.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Telstraatje (Ulica štetja)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Otroci spoznavajo barve, števila, štetje ...

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Domino

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Leseni domino je zabavna igra za vso družino s preprostimi in slikovitimi podobami.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Formentera

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Na magnetno tablo lahko otrok s pomočjo različnih likov ustvari prave male umetnine.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Dieren en hun eten (Živali in njihova hrana)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Otrok spoznava, kaj posamezna žival je.

Preverite razpoložljivost: preveri

  

 


Dieren en hun huisjes (Živali in njihova bivališča)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Otrok poveže žival z njenim bivališčem.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 


Dieren en hun kinderen (Živali in njihovi mladički)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Otrok poveže odraslo žival z mladičkom.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

  


Dieren en hun vacht (Živalski vzorci)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Otrok spoznava, kako so živali "oblečene".

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 


OK of niet OK? (Pravilno in napačno?)

Starostna skupina: Od 5. leta

Cilj igre: Pravila, norme in vrednote niso univerzalne in se od kulture do kulture spreminjajo. Pomen vrednot je v razumevanju in upoštevanju. Pravila in norme izhajajo iz vrednot. Ta igra predstavlja številne situacije, ki jih otroci ocenjujejo kot OK ali Ne OK. Igra omogoča, da otrokom ponudite namig in se skozi igro pogovorite o pravilnih odzivih v posameznih situacijah.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 


Which of these four? (Kateri od štirih?)

Starostna skupina: Od 5. leta

Cilj igre: Na ploščicah najdete v vrstah serije objektov, eden od njih ne sodi v skupino. Otroci se ob igri naučijo pogovarjati o objektih, jih opisovati in poimenovati, razvrščati v skupine po posameznih skupnih lastnostih in oblikovati lastne razlage izbranega odgovora.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Wat hoort bij elkaar? (Kaj spada skupaj?)

Starostna skupina: Od 2,5. leta

Cilj igre: Namenjena je majhnim otrokom. V temah je opisan svet okoli njih. Cilj igre je aktivna uporaba jezika in širitev otrokovega besednjaka. Primerna je tudi za vajo za učenje tujega jezika.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Waar komt het vandaan? (Od kod izvira?)

Starostna skupina: Od 5. leta

Cilj igre: Pri igri otroci spoznavajo izvor hrane. Otroci naj si ogledajo končen produkt (npr. sir in mleko) in se vprašajo: "Od kod izvirata sir in mleko?". Otroci naj zberejo proste karte k posameznemu končnemu produktu, nato pa jih razvrstijo v pravilno zaporedje.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Look good! (Poglej natančno!)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Igra Dobro poglej je odličen pripomoček za vajo vizualnega razlikovanja. To je sposobnost natančnega opazovanja in ugotavljanja podobnosti in razlik. Otrok mora prepoznati majhne razlike med črkami za pravilno branje.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


LogiKit (Komplet logika)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: LogiKit je magnetna igra, primerna za otroke, stare od 3 do 8 let. Igra združuje razvoj različnih spretnosti, kot so vizualno zaznavanje, fino motoriko, jezikovni razvoj in nadgradnja besednega zaklada, razumevanje področij prehrane, zdravja in narave ter kreativnost. Predstavlja torej celostni izobraževalni in razvojni didaktični pripomoček.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Magic cube (Čarobna kocka)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Kocka Magic cube je 3D-igra za urjenje in razvoj prostorske predstave. Zaboj z elementi za sestavljanje kocke Magic cube ponuja igralcu različne težavnostne stopnje in številne izzive.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 


Kleurenstokjes

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Zanimiva in poučna igra računanja, s pomočjo štirih igralnih kock. Težavnostno stopnjo igre lahko prilagajamo glede na starost otroka. Pri tem se otrok uči barv in števil.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 


Narava: šestkotna vstavljanka

Starostna skupina: Od 2. leta

Cilj igre: Na prvi pogled enostavna sestavljanka, ki pa postane hitro zapletena, če želimo postaviti vseh sedem kosov pravilno.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 


Vozila: šestkotna vstavljanka

Starostna skupina: Od 2. leta

Cilj igre: Na prvi pogled enostavna sestavljanka, ki pa postane hitro zapletena, če želimo postaviti vseh sedem kosov pravilno.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Rondo sport circle (Krog športov)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Zanimiva sestavljanka v obliki kroga, ki se širi navzven. Otrok najprej poišče ustrezne dele sestavljanke, ki predstavljajo nek šport in poišče tudi primerne pripomočke.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Rondo sport and profession circle (Krog poklicev)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Zanimiva sestavljanka v obliki kroga, ki se širi navzven. Otrok najprej poišče ustrezne dele sestavljanke, ki predstavljajo nek poklic in poišče tudi primerne pripomočke.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Rondo mens en dier - Circular play animals (Krog živali)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Zanimiva sestavljanka v obliki kroga, ki se širi navzven. Otrok najprej poišče ustrezne dele sestavljanke, ki predstavljajo žival in poišče tudi hrano zanjo.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Rondo mens en dier - Circularplay people (Krog ljudi)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Zanimiva sestavljanka v obliki kroga, ki se širi navzven. Otrok najprej poišče ustrezne dele sestavljanke, ki predstavljajo različna ljudstva sveta in poišče tudi primerna oblačila zanje.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Diagram inhoud (Diagram prostornin)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Z opazovanjem otrok spoznava količino (npr. prazen, napol poln, poln kozarec...), razmerje, velikost...

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 


Domine za slepe in slabovidne

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Igra je prilagojena slepim in slabovidnim osebam. 18 domin z izdolbenimi pikami igralcu omogoča, da z otipom prešteje število pik.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 

 


Rubriceerlotto: bosdieren en boerderijdieren (Domine za sortiranje: kmetija in gozdne živali)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Cilj igre je razvrstiti žival na domini v dve skupini živali, npr. piščanca med živali na kmetiji in sovo med gozdne živali.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Zoek en vind (Išči in najdi)

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Igra se igra podobno kot spomin. V leseno škatlo se vstavi ena izmed 8 plošč z motivi. Igralca izmenično dvigata rdeče čepke in odkrivata motive (sličice), ki so spodaj. Če igralec najde dva ujemajoča se motiva, sme obdržati čepka in igrati še enkrat. Igra spodbuja vizualno zaznavanje, urjenje vizualnega spomina, socialni razvoj, razvoj jezika in mišljenja.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 


Circle fun (Zabavni krog)

Starostna skupina: Od 5. leta

Cilj igre: Cilj igre je raziskovanje, kako lahko z različnimi oblikami zapolniš enako ploskev. Pet različic igre spodbuja razvoj mišljena in dela s števili, dojemanja barv in oblik, motoričnih spretnosti in veščin pisanja. Igra je namenjena za šest otrok.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Moet je luisteren (Dobro poslušaj)

Starostna skupina: Od 4. leta

Cilj igre: Igra je primerna za dva igralca. Prvi igralec napove nalogo, ki jo naj drugi nato poskuša rešiti. Igra spodbuja razvoj besednega zaklada, prepoznavanje in opis pojmov za prostorsko orientacijo, razlikovanje med barvami in števili. Različico igre lahko igra tudi igralec sam.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Senso

Starostna skupina: Od 3. leta

Cilj igre: Večino predmetov in njihovih lastnosti otroci spoznavajo z gledanjem, poslušanjem in tipanjem. Senso je igra tipanja, ki ponuja kombinacijo različnih razvojnih področij: zaznavanje s tipanjem (razlikovanje med oblikami in površinskimi sestavi kot so npr. hrapavo ali gladko), vizualno zaznavanje (razlikovanje med različnimi oblikami in njihovimi zrcalnimi slikami ter prepoznavanje in poimenovanje le-teh), priprava na matematiko (pomen pojma 'malo/veliko' ter štetje do pet) in razvoj govora.

Preverite razpoložljivost: preveri

 


Arealino (Igra Leopard: perspektive)

Starostna skupina: Od 5. leta

Cilj igre: Šest geometrijskih likov, različnih barv in oblik, lahko postavljate (bodisi poljubno bodisi po knjižici z nalogami) po magnetnem polju. Igra spodbuja motorične spretnosti in logično razmišljenje.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 

 


Stapel (l)auf (Igra Leopard: začetni korak)

Starostna skupina: Od 5. leta

Cilj igre: Šest geometrijskih likov, različnih barv in oblik, lahko postavljate (bodisi poljubno bodisi po knjižici z nalogami) po magnetnem polju. Igra spodbuja motorične spretnosti in logično razmišljenje.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Casalino (Igra Leopard: hiša)

Starostna skupina: Od 5. leta

Cilj igre: Igra spodbuja motorične spretnosti, prostorsko orientacijo in logično razmišljenje.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Jump Well (Igra Leopard: preskok)

Starostna skupina: Od 5. leta

Cilj igre: Devet srčkanih živali (tri muce, trije ptiči in trije delfini v različnih barvah) išče svoje mesto na izbrani igralni podlogi. Na magnetno polje je potrebno postaviti 9 čudovitih lesenih figuric po vzorcih iz priložene knjižice. Preskok je zabavna igra za majhne in velike otroke, saj lahko izbirajo od zelo preprostih do zelo zahtevnih vzorcev.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 


6 a lino (Igra Leopard: šest v vrsti)

Starostna skupina: Od 5. leta

Cilj igre: Igra spodbuja opazovanje in finomotorične spretnosti.

Preverite razpoložljivost: preveri

 

 

 


Slike zgoraj so povzete po spletnih straneh proizvajalcev ali prodajalcev: 
www.bino-mertens.eu, www.derolfgroep.nl, www.kocka.net, www.kosmos.de, www.leopardi-spiele.de, www.nienhuis.com, www.tamaj.si

 
Izdelava spletnih strani: AV studio