Miselne igre
6 a lino (Igra Leopard: šest v vrsti)
Starostna skupina: Od 5. leta
Cilj igre: Igra spodbuja opazovanje in finomotorične spretnosti.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Arealino (Igra Leopard: perspektive)
Starostna skupina: Od 5. leta
Cilj igre: Šest geometrijskih likov, različnih barv in oblik, lahko postavljate (bodisi poljubno bodisi po knjižici z nalogami) po magnetnem polju. Igra spodbuja motorične spretnosti in logično razmišljanje.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Bamboo games (Strateška igra)
Starostna skupina: Od 6. leta
Cilj igre: Namen igre je postaviti čim več šesterokotnikov na igralno podlago, tako da se barve ujemajo. Igralec, ki na igralno podlago odloži največ šesterokotnikov, je zmagovalec.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Colorful (barvito)
Starostna skupina: od. 5. leta
Cilj igre: Poišči si ploščice, ki jih potrebuješ in jih položi v
pravilnem zaporedju in v pravi smeri. Cilj igre je razvijanje
orientacije.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Casalino (Igra Leopard: hiša)
Starostna skupina: Od 5. leta
Cilj igre: Igra spodbuja motorične spretnosti, prostorsko orientacijo in logično razmišljanje.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Circle fun (Zabavni krog)
Starostna skupina: Od 5. leta
Cilj igre: Cilj igre je raziskovanje, kako lahko z različnimi oblikami zapolniš enako ploskev. Pet različic igre spodbuja razvoj mišljena in dela s števili, dojemanja barv in oblik, motoričnih spretnosti in veščin pisanja. Igra je namenjena za šest otrok.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Combino dieren (Sestavimo živali)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Sestavi celotno žival z iskanjem prozornih kartic, ki ustrezajo slikam izbrane plošče z nalogo. Igra spodbuja vizualno zaznavanje (Kateri deli manjkajo?), dopolnjevanje (dopolnjevanje sličic v eno celoto) ter razvoj govornih in miselnih sposobnosti.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Details (Podrobnosti)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Z igro Podrobnosti otroci vadijo zaznavanje na področju položaja, oblike in barve.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Diagram inhoud (Diagram prostornin)
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Z opazovanjem otrok spoznava količino (npr. prazen, napol poln, poln kozarec…), razmerje, velikost …
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Dieren en hun eten (Živali in njihova hrana)
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Otrok spoznava, kaj posamezna žival je.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Dieren en hun huisjes (Živali in njihova bivališča)
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Otrok poveže žival z njenim bivališčem.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Dieren en hun kinderen (Živali in njihovi mladički)
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Otrok poveže odraslo žival z mladičkom.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Dieren en hun vacht (Živalski vzorci)
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Otrok spoznava, kako so živali “oblečene”.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Domine za slepe in slabovidne
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Igra je prilagojena slepim in slabovidnim osebam. 18 domin z izdolbenimi pikami igralcu omogoča, da z otipom prešteje število pik.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Domino
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Leseni domino je zabavna igra za vso družino s preprostimi in slikovitimi podobami.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Duolink kleur – vorm (Matrica barv in oblik)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Igra barv in oblik, pri kateri igralec / igralka vzame dva trakova z nalogami, ki imata enak simbol v isti barvi. Enega postavi horizontalno in drugega vertikalno ob ploščo z mrežo, tako da se stikata v zgornjem levem kotu. Nato vzame karte z enakim simbolom v isti barvi in jih razvrsti po plošči upoštevaje slike na obeh trakovih. Igra spodbuja razvoj zaznavanja barv in oblik, govornih sposobnosti in branja, mišljenja in razumevanja števil, prostorske orientacije, …
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Duolink ruimte (Matrica prostor)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Cilj igre je izvrševanje nalog upoštevaje dvoje koordinat. Otrok ob tem razvija zaznavanje barv in oblik, govorne sposobnosti, mišljenje in razumevanje števil, vidno razlikovanje (barve, oblike, zaporedje)…
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Duolink tellen (Matrica prostor)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Igra Matrica, pri kateri igralec / igralka vzame dva trakova z nalogami, ki imata enak simbol v isti barvi. Enega postavi horizontalno in drugega vertikalno ob ploščo z mrežo, tako da se stikata v zgornjem levem kotu. Nato vzame karte z enakim simbolom v isti barvi in jih razvrsti po plošči upoštevaje slike na obeh trakovih. Igra spodbuja razvoj zaznavanja barv in oblik, govornih sposobnosti in branja, mišljenja in razumevanja števil, prostorske orientacije, …
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Fish: match & mix (ribe)
Starostna skupina: od 2. leta
Cilj igre: Postavi vse 4 ribe v morje, tako da upoštevaš
navodila igralnih kart. Igra ima tri težnostne stopnje.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Firma Kids
Starostna skupina: Od 10. leta
Cilj igre: Preprosta igra, s pomočjo katere bo otrok razumel, kako delujejo podjetja, od kod prihaja denar, celo bilance podjetja bo znal narediti sam. Pridobil si bo življenjske veščine, kako delati z denarjem in znanje o podjetništvu in poslovnih financah.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Formentera
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Na magnetno tablo lahko otrok s pomočjo različnih likov ustvari prave male umetnine.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Happy Caterpillar (Vesela gosenica)
Starostna skupina: od 2. leta
Cilj igre: Spoznavanje barv in oblik.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Igra spomina: mini spomin v knjižnici
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Odkriti in zbrati čim več parov kartic, katerih podobi se ujemata.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Inside
Starostna skupina: Od 8. leta
Cilj igre: Zgraditi piramido črno-belih (temno-svetlih) kock.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Jump Well (Igra Leopard: preskok)
Starostna skupina: Od 5. leta
Cilj igre: Devet srčkanih živali (tri muce, trije ptiči in trije delfini v različnih barvah) išče svoje mesto na izbrani igralni podlogi. Na magnetno polje je potrebno postaviti 9 čudovitih lesenih figuric po vzorcih iz priložene knjižice. Preskok je zabavna igra za majhne in velike otroke, saj lahko izbirajo od zelo preprostih do zelo zahtevnih vzorcev.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Kleurenstokjes
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Zanimiva in poučna igra računanja, s pomočjo štirih igralnih kock. Težavnostno stopnjo igre lahko prilagajamo glede na starost otroka. Pri tem se otrok uči barv in števil.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Kviz
Starostna skupina: Od 10. leta
Cilj igre: Igralec glede na barvo polja, na katerega se pomakne, odgovarja na vprašanja iz petih področji: športa, narave, zgodovine, umetnosti ter iz sveta razvedrila, filma in športa. Čas za odgovor je omejen na 30 sekund.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Legospiel Magnetic (Igra zlaganja likov: tangram)
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Poučna in živahna igra – primerna za vse starostne skupine. Igra vsebuje 30 šablon s slikami in 14 lesenih magnetnih likov, s katerimi igralci urijo svojo sposobnost zaznavanja.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Logic farm (Logična kmetija)
Starostna skupina: od 3. leta
Cilj igre: Igra temelji na logičnem razmišljanju. Poglejte
igralne karte, postavite objekte in živali, tako kot je pokazano
na igralni karti in poiščite rešitev.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Little logic (Majhna igra logike)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Igra komunikacije. Prvi igralec oz. igralka dobi eno kartico z nalogami, drugi igralec oz. igralka pa ustrezno igralno ploščo z živalmi, ki so upodobljene na kartici. Drugi igralec/igralka te kartice ne sme videti in prvemu igralcu/igralki postavlja vprašanja. Le-ta pa lahko odgovori samo z ”da” ali ”ne”. Bo uspel/uspela postaviti vse živali na pravo mesto?
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Logica
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Igra spodbuja logično mišljenje, razvijanje besednega zaklada in razširjanje sporazumevanja. Vsaka od osmih plošč vsebuje 8 ploščic s slikami, na katere je potrebno položiti ujemajočo se kartico oz. ploščico.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
LogiKit (Komplet logika)
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Komplet logika je magnetna igra, primerna za otroke, stare od 3 do 8 let. Igra združuje razvoj različnih spretnosti, kot so vizualno zaznavanje, fino motoriko, jezikovni razvoj in nadgradnja besednega zaklada, razumevanje področij prehrane, zdravja in narave ter kreativnost. Predstavlja torej celostni izobraževalni in razvojni didaktični pripomoček.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Look good! (Poglej natančno!)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Igra Dobro poglej je odličen pripomoček za vajo vizualnega razlikovanja. To je sposobnost natančnega opazovanja in ugotavljanja podobnosti in razlik. Otrok mora prepoznati majhne razlike med črkami za pravilno branje.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Magic cube (Čarobna kocka)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Čarobna kocka je 3D-igra za urjenje in razvoj prostorske predstave. Zaboj z elementi za sestavljanje čarobne kocke ponuja igralcu različne težavnostne stopnje in številne izzive.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Mathematics wooden puzzle learning game
Starostna skupina: od 6. leta
Cilj igre: Otroci se naučijo matematiko na bolj zabaven
način.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Magnetic colour sequencing bugs (Magnetni hrošči)
Starostna skupina: od 3. leta
Cilj igre: Igra je idealna za poučevanje vzorcev in veščin
zaporedij. zaporedij.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Matti: match the pictures (Poveži slike s sencami)
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Zanimiva igra s sencami. Štiri lesene plošče z različnimi sencami služijo za podlago pri iskanju pravih slik. Igra spodbuja otrokovo zaznavanje, opazovanje ter širi besedni zaklad. Otrok lahko ob igranju poimenuje vse predmete, ob tem pa si lahko celo izmisli kakšno zgodbico.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Moet je luisteren (Dobro poslušaj)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Igra je primerna za dva igralca. Prvi igralec napove nalogo, ki jo naj drugi nato poskuša rešiti. Igra spodbuja razvoj besednega zaklada, prepoznavanje in opis pojmov za prostorsko orientacijo, razlikovanje med barvami in števili. Različico igre lahko igra tudi igralec sam.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Narava: šestkotna vstavljanka
Starostna skupina: Od 2. leta
Cilj igre: Na prvi pogled enostavna sestavljanka, ki pa postane hitro zapletena, če želimo postaviti vseh sedem kosov pravilno.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Naseljenci otoka Catan
Starostna skupina: Od 10. leta
Cilj igre: Naselite otok Catan – tokrat malo drugače. Igra s kartami za dva igralca vam omogoči, da ozračje in neprestano napetost istoimenske družabne igre doživite samo v dvoje.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
OK of niet OK? (OK ali ne OK?)
Starostna skupina: Od 5. leta
Cilj igre: Pravila, norme in vrednote niso univerzalne in se od kulture do kulture spreminjajo. Pomen vrednot je v razumevanju in upoštevanju. Pravila in norme izhajajo iz vrednot. Ta igra predstavlja številne situacije, ki jih otroci ocenjujejo kot OK ali Ne OK. Igra omogoča, da otrokom ponudite namig in se skozi igro pogovorite o pravilnih odzivih v posameznih situacijah.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Penguin (Pingvin)
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Kreativne kocke Penguin omogočajo otroku igranje na dva načina: bodisi pravilno sestaviti sliko pingvina, kenguruja ali žirafe bodisi ustvarjati lastne labirinte.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Plus
Starostna skupina: Od 5. leta
Cilj igre: Pri igri Plus se otrok uri v zaznavanju, motoriki in prostorskih pojmih. Pri izvajanju različnih nalog otroci natančno opazujejo kompozicijo likov na delovni plošči.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Poklici
Starostna skupina: Od 6. leta
Cilj igre: Ob sestavljanki otrok spoznava šest različnih poklicev in osnovna orodja oz. pripomočke, ki jih pri svojem delu uporabljajo pek, frizer, poštar…
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Quarto!
Starostna skupina: Od 6. leta
Cilj igre: Na igralni plošči s 16 polji sestaviti vrsto 4 figur, ki so si sorodne vsaj po eni od 4 lastnosti.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Resulta
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Končni cilj igre je ustvariti zaporedje: poreklo, produkt v predelavi in končni produkt (npr. ovca, volna, pulover). Igra spodbuja logično razmišljanje.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Rondo mens en dier – Circular play animals (Krog živali)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Zanimiva sestavljanka v obliki kroga, ki se širi navzven. Otrok najprej poišče ustrezne dele sestavljanke, ki predstavljajo žival in poišče tudi hrano zanjo.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Rondo mens en dier – Circular play people (Krog otrok)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Zanimiva sestavljanka v obliki kroga, ki se širi navzven. Otrok najprej poišče ustrezne dele sestavljanke, ki predstavljajo različna ljudstva sveta in poišče tudi primerna oblačila zanje.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Rondo sport and profession circle (Krog poklicev)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Zanimiva sestavljanka v obliki kroga, ki se širi navzven. Otrok najprej poišče ustrezne dele sestavljanke, ki predstavljajo nek poklic in poišče tudi primerne pripomočke.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Rondo sport circle (Krog športov)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Zanimiva sestavljanka v obliki kroga, ki se širi navzven. Otrok najprej poišče ustrezne dele sestavljanke, ki predstavljajo nek šport in poišče tudi primerne pripomočke.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Rubriceerlotto bosdieren (Domine: kmetija in gozdne živali)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Cilj igre je razvrstiti žival na domini v dve skupini živali, npr. piščanca med živali na kmetiji in sovo med gozdne živali.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Senso
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Večino predmetov in njihovih lastnosti otroci spoznavajo z gledanjem, poslušanjem in tipanjem Senso je igra tipanja, ki ponuja kombinacijo različnih razvojnih področij: zaznavanje s tipanjem (razlikovanje med oblikami in površinskimi sestavi kot so npr. hrapavo ali gladko), vizualno zaznavanje (razlikovanje med različnimi oblikami in njihovimi zrcalnimi slikami ter prepoznavanje in poimenovanje le-teh), priprava na matematiko (pomen pojma ‘malo/veliko’ ter štetje do pet)in razvoj govora.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Stapel (l)auf (Igra Leopard: žačetni korak)
Starostna skupina: Od 5. leta
Cilj igre: Šest geometrijskih likov, različnih barv in oblik, lahko postavljate (bodisi poljubno bodisi po knjižici z nalogami) po magnetnem polju. Igra spodbuja motorične spretnosti in logično razmišljanje.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Telstraatje (Ulica štetja)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Otroci spoznavajo barve, števila, štetje …
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Triktrak (Trik-trak)
Starostna skupina: Od 5. leta
Cilj igre: Igra s kockami, primerna za osnovnošolce in odrasle. Z njo se učimo in izpopolnjujemo pri seštevanju, odštevanju in množenju.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Trio game (Igra trio)
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Igra omogoča govorni razvoj in razvoj branja, razvoj taktilnega zaznavanja, zaznavanje oblik in barv.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Vijf op een rij (Igra pet v vrsto)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Igra je uvod v matematiko. Otroci se naučijo primerjati (osnovna funkcija pri računanju). Igra spodbuja kronološko razporejanje, lažje razumevanje števil (enako, več, manj) in logično razmišljanje (razporejanje).
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Vormritme (Zaporedje oblik)
Starostna skupina: Od 4. leta
Cilj igre: Cilj igre je spoznavanje lastnosti štirih geometrijskih likov: kvadrat, pravokotnik, krog in trikotnik. Otroci se učijo nadaljevati zaporedje in ponoviti vzorec ter analizirati sestavljeno obliko.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Vozila: šestkotna vstavljanka
Starostna skupina: Od 2. leta
Cilj igre: Na prvi pogled enostavna sestavljanka, ki pa postane hitro zapletena, če želimo postaviti vseh sedem kosov pravilno.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Waar komt het vandaan? (Od kod izvira?)
Starostna skupina: Od 5. leta
Cilj igre: Pri igri otroci spoznavajo izvor hrane. Otroci naj si ogledajo končen produkt (npr. sir in mleko) in se vprašajo: “Od kod izvirata sir in mleko?”. Otroci naj zberejo proste karte k posameznemu končnemu produktu, nato pa jih razvrstijo v pravilno zaporedje.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Wat hoort bij elkaar? (Kaj spada skupaj?)
Starostna skupina: Od 2,5. leta
Cilj igre: Namenjena je majhnim otrokom. V temah je opisan svet okoli njih. Cilj igre je aktivna uporaba jezika in širitev otrokovega besednjaka. Primerna je tudi za vajo za učenje tujega jezika.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Wooden Car (Leseni avto)
Starostna skupina: od 3. leta
Cilj igre: Naučite otroka, da sestavi avtomobil tako, kot je
prikazani na sliki.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Which of these four? (Kateri od štirih?)
Starostna skupina: Od 5. leta
Cilj igre: Na ploščicah najdete v vrstah serije objektov, eden od njih ne sodi v skupino. Otroci se ob igri naučijo pogovarjati o objektih, jih opisovati in poimenovati, razvrščati v skupine po posameznih skupnih lastnostih in oblikovati lastne razlage izbranega odgovora.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.
Zoek en vind (Išči in najdi)
Starostna skupina: Od 3. leta
Cilj igre: Igra se igra podobno kot spomin. V leseno škatlo se vstavi ena izmed 8 plošč z motivi. Igralca izmenično dvigata rdeče čepke in odkrivata motive (sličice), ki so spodaj. Če igralec najde dva ujemajoča se motiva, sme obdržati čepka in igrati še enkrat. Igra spodbuja vizualno zaznavanje, urjenje vizualnega spomina, socialni razvoj, razvoj jezika in mišljenja.
Razpoložljivost igrače si lahko ogledate TUKAJ.